به گزارش شرکت نفت و گاز پارس، محسن خجسته مهر، شامگاه دوشنبه (۲۹ اسفندماه) در گفتگویی تلفنی با مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و کارکنان شاغل در سکوهای گازی پارس جنوبی، ضمن تبریک سال‌روز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو، گفت: شما کارکنان عزیز درحالی که هم‌اکنون باید در کنار خانواده خود منتظر تحویل سال باشید، همچنان مشغول انجام وظیفه هستید و لازم می‌دانم سال نو را به شما و به ویژه خانواده‌های شما تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش کارکنان سکوهای پارس جنوبی تولید حداکثری گاز در فصل زمستان بوده است، گفت: من شبانه‌روز در جریان زحمات شما کارکنان بودم و امیدوارم شاهد تحول و پیشرفت در شرکت نفت و گاز پارس باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تولید ۷۰ درصد گاز کشور از میدان پارس جنوبی، گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ تعمیرات اساسی به موقع انجام شد و این کار با مدد و دستان پرتوان  شما انجام شد.

خجسته‌مهر بیان کرد: دست یکایک شما را می‌بوسم و به گرمی می‌فشارم و مطمئن هستم با این روحیه و توانی که دارید سال آینده، موفقیت‌های بیشتر و دستاوردهای بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان این گفتگوی تلفنی گفت: لازم می‌دانم از خانواده، همسران و فرزندان همکاران هم تشکر ویژه داشته باشم، چرا که کار کارکنان بر روی سکوهای گازی به معنای واقعی مجاهدت و عبادت است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید

آگهی