کانال‌نفت: از ابتدای فروردین ماه تا ۱۰ تیرماه امسال، تولید تجمعی در پتروشیمی شهید تندگویان به بیش از ۳۲۰ هزار تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال تولید تجمعی بالغ بر ۵۵ هزار تن افزایش یافته است.

پیش بینی می‌شود امسال با اجرای چندین طرح رفع گلوگاه‌ها و موانع تولید در واحد‌های «سی. تی. ای» یک و ۲، واحد‌های پلیمری، تعویض، نوسازی و بازسازی تعدادی از تجهیزات دوار، کمپرسورها، مبدل، دکانتر و… واحد‌های فرآیندی و عملیاتی، زمینه پایداری و افزایش تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهید تندگویان فراهم شود.

در همین حال، با اجرای یک پروژه عظیم رفع گلوگاه‌ها و موانع تولید در اردیبهشت درحالی زمینه تولید پایدار در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات فراهم شده که تولید تجمعی خرداد این شرکت پتروشیمی باردیگر سه رقمی و از مرز ۱۰۶ هزار تن عبور کرده است.

پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات‎ (PET) ‎و اسید ترفتالیک خالص‎ (PTA) ‎در کشور است، ضمن اینکه این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف‎ PET ‎را در اختیار دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید

آگهی