به گزارش شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی در این باره گفت: بازنگری و سازمان‌دهی دوباره شرکت‌های پالایش گاز بر اساس شرایط روز و تطبیق با تحولات محیطی و تأثیر فعالیت‌ها و فرآیندهای به‌روزشده بر ساختار مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و تعیین محدوده ارتباطات فرآیندی آن با شرکت‌های پالایش گاز، از  الزام‌های کسب‌وکاری موفق است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، نخستین نشست کارگروه یادشده با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایش گاز و نماینده مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، با هدف شناخت دانش و پیشرفت عملکرد هریک از پالایشگاه‌ها در حوزه فرآیندهای اصلی، پشتیبانی و مدیریتی، همچنین دستیابی به رویه و راهبردهای مؤثر یکسان برای  احصای فرآیندها و زیرفرآیندها برگزار شد.

به گفته مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، در این نشست چهار ساعته و براساس منطق APQC (American Productivity & Quality Center) (یکی از بهترین الگوها و چارچوب‌های طبقه‌بندی فرآیندی شناخته‌شده در سازمان‌ها) فرآیندهای سطح صفر، یک و دو شناسایی شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد به‌منظور تکمیل عملکرد فرآیندی، نشست‌های بعدی در قالب کارگروه به‌طور مداوم تشکیل شود.

دینی اظهار امیدواری کرد که نتیجه این بررسی‌ها و اقدام‌ها سرانجام سبب چابکی سازمان و تحقق اهداف متصور در حوزه فرآورش گاز شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید

آگهی