سید محمود هاشمی در این جلسه گفت: استان خراسان جنوبی به دلیل گستردگی دارای جغرافیایی متعدد می باشد و تامین پایدار گاز به خصوص در فصل سرد سال در این استان از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

وی در ادامه افزود: همچنین با توجه به رو به اتمام بودن پروژه های گازرسانی در این استان و بهره مندی تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی تا چند ماه آینده از این نعمت خدادادی، باید تمام و کمال آمادگی ورود به فصل سرد سال را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به نکات مهم و عملیاتی جهت پایداری جریان گاز در فصل سرد خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمهیدات مقتضی برای ورود به فصل سرد از ماه های پیش در دستور کار نواحی گازرسانی و نیز واحد های پشتیبانی فنی شرکت گاز استان قرار گرفته و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته اقدامات مناسبی برای صرفه جویی و استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی در شهرها و روستاهای استان انجام پذیرفته است و امسال نیز باید تمام تلاش خود را برای افزایش آموزش مصرف ایمن و بهینه به مشترکین به کار ببریم.

هاشمی از اجرای طرح سفیر ایمنی گاز برای چهارمین سال متوالی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح یکی از ابتکارات شرکت گاز استان بوده و کارشناسان شرکت گاز با حضور در شهرها و روستاها و با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز با مشارکت و همکاری مشترکان در استفاده ایمن از گاز طبیعی، شاهد حوادث ناگوار نباشیم و با مصرف بهینه و صرفه جویی در استفاده از گاز نقش بسزایی در کمک به اقتصاد خانواده داشته باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید

آگهی